Forever a stone

Alla inlägg under mars 2011

Av Elvira Carlsson - 10 mars 2011 20:34

Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt

hahah , vi är så söta! :d


iaf,heeej .

idag har jag ba varit på skolan , hade fyra lektioner , chill. sen drog jag heem , och bakade en supergod kladdkaka , satt & såg tv med mamma en stund , sen kom Izze förbi .

vi ba lejdaaa oss , sen då hon for så kom Kenneth hem med pizza =D det var gott!

och sen har jag it gjort så mkt , hade tänkt plugga , men de gick it så bra-.- aja , sen blire väl att duscha , prata med älskling antar jag , och typ sova :)

och imorn blire luleå<3

hihi , de äg .

puuuusss !

Av Elvira Carlsson - 9 mars 2011 22:14

Dag 25: En person som alltid gör dig glad

 

<33


 Dag 26: Någon/några du alltid har roligt med

<3


aja,  heeej .

just nu sitter jag i min säng och gör nada .

idag har jag varit på skolan , najsnajs , fast ne .

och igår var jag & fannybabe i luleå och träffade älskling<3

det var najs , vi åkte kvart över tre , och kom hem nio typ.

osså sov hon här , vi hade skoj! :D

hahah , och idag efter skolan hrjag väl it gjort så mkt :D

ork it skriva meeeer , puuusss


btw , jag älskar fraans :D <3 HAHA :D ifall nån ville veta ;)

Av Elvira Carlsson - 7 mars 2011 17:16

Dag 24: En bild som gör dig glad

lk <3


aja , hej bloggen .

just nu sitter jag här , som vanligt .

har varit hemma från skolan idag , råkade sova hela dan .

men det blir iaf skola imrn,

och jag är huuuungrig , menork it skriva mer . puuussn

Av Elvira Carlsson - 6 mars 2011 23:04

Dag 22: En bild på en tid du saknar
gamla tider .


 
Dag 23: En bild från i sommras

sakna


men aja , hej.

sitter här hemma i älvsbyn , och har just färgat håret rött , men de vart typ it rött .

men aa , kom då hem igår runt tre typ ,

och det blev it att sova hos cissi som planerat så istället var jag med vicky hos Kb :) sen gick vi hem till mig , fetade oss & såg film !

Vi såg Trassel och A walk to remember .

Trassel var typ gode bra :-) och a walk to remember är så sjukt bra! :D haha .

Och vicky skulle sova här , men hon gick till Kb typ fem över sex på morron , haha ;)

Och idag vart jag väckt typ elva-halv tolv ,

och det var inte kul , haha :(

Sen har jag ba chillat hela dagen typ!

Sett film , städat lite grann , gick en sväng på byn med syster och köpte godis :)

Sen färgade vi håret , Eve skulle egentligen ha all hårfärg själv, men då färgade vi hennes underhår , och mitt hår :)

Och sen har jag ba duschat typ , och nu sitter jag här , och ska snart ringa baby , sen typ sova antar jag :-)

skola imorn ju :/ det suger .

men lovet har varit grymt :-D och på tisdag blir det förhoppningsvis Luleå ;) är ju internationella kvinnodagen , så det går gratis bussar! :D

hihi :) Så funderar på att dra dit och härja runt :-D

Osså saknar jag Frans , haha :( det är inte naaajs . 

men nu ska jag ringa min älskling tror jag :-D

hihi , puss!


Mandy Moore - Only hope

Åh så bra!

Av Elvira Carlsson - 4 mars 2011 17:41

Dag 20: En bild på dina närmaste
  

okej , inte mina närmaste , meenändå.



Dag 21: En person som alltid ställer upp för dig

haha , sötbilden<3



meeen iaf , hejjj 

sitter hos älskling , som vanligt ,haha . 

igår så gickvi typ på stan hela dan  ,och typ var med Maja , sen for vi och sov hos mig .

och idag så for vi ut på stan typ halv två , för jag skulle söka praoplats , och vi gick typ runt överallt , haah . 

sen tillslut fick jag prao på mat&prat och max ;-) naaajs typ. och nu sitter vi här , kul :D 

och imorn ska jag till älvsbyn och vara med cissi<3

jaj,  orkar it skriva mer ,pussssn 

Av Elvira Carlsson - 2 mars 2011 13:01

Dag 19: En person som är snygg

  

pojken på bilden :-D <3



hihi , just nu sitter jag iaf hos älskling , som vanligt ;)

vi klev upp för typ en timme sen, och snart ska vi till piteå äventyrsbad! :)

de blir najs ;D hihi :) 

men ska dra  ,,,,,, puss ;D 

Av Elvira Carlsson - 1 mars 2011 10:38

ba så alla vet så har jag namnsdag idag , haha! :-D 


Dag 18: En bild på din fritid

HAHA,  sånt här gör jag på fritiden , haha! <3


sitter iallafall hos älskling fortfarande :-D 

vi vaknade jävlat nyss typ , och idag ska vi ´chillllaaa , yeahyeah :D 

men ork it skriva mer , puuuusss

Ovido - Quiz & Flashcards