Forever a stone

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Elvira Carlsson - 12 april 2011 20:04

Hejbloggen .

Ligger här i min säng och typ dör , mår jävligt illa.

Var iallafall hemma från skolan idag , för mådde typ dåligt så..

Men måste väl typ fara imorn så  .

Men aa , klev typ upp två idag .

Chillade , sen stekte jag plättar , ahah .

Och efter det har jag it gjort nå alls .

Sen blir de väl att duscha , och prata med älskling typ .

Men har typ it nå att skriva ,

eller jo , jag vill till luleå för jag saknar min älskling sjukt mycket..<3

men a, skriver sen elrnå . pusssn


 

saknar mitt hår ..

Av Elvira Carlsson - 12 april 2011 15:06

Idag har jag och världens finaste varit tillsammans i 7 månader .

Jag blir bara mer kär för varje dag som går , jag älskar dig så otroligt mycket <3!

 

Ovido - Quiz & Flashcards