Forever a stone

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elvira Carlsson - 22 april 2011 01:40

Hejhej :) 

sitter här hos älskling .

var ju i pite igår , och det slutade med att jag sovde där och åkte hem klockan typ kvart i elva , haha :-) 

men det var iaf gode så kul :-D träffade en massa roliga människor jag inte träffat på länge! :)

osså shoppade jag , eve och mamma :D 

jag köpte ett linne , shorts , en tröja , trosor & leggnings typ :-)


men iaf , 

kom ju typ fram till luleå tolv idag , var med älskling , 

vi typ chillade på stan , osså gick vi till willys för att jag skulle få pengar av papi :-)

osså köpte vi typ asmycket godis , heheh ;> 

sen for vi till älskling , och efter ett tag kom Izze & Ellen , 

så då gick vi till konsum , sen gick vi hem till älskling . 

sen efter typ ett tag for dom hem , och efter det har jag & älskling ba chillat :)

och nu ska vi typ sova elrnåååå :D 

pussssssssssssN


jag & älskling är söta ;> <3

Ovido - Quiz & Flashcards