Forever a stone

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Elvira Carlsson - 14 april 2011 20:54

Hej

Just nu ligger jag i sängen  , kom just in , var ute med Angelica :-)

Och idag har jag ba varit på skolan , hade engelskaprov , sen so , no och då gick vi till fluxen och kollade på nå grejer , sen matte , gode chill dag :-)


Och igår var jag till luleå , och då fick jag träffa min fina älskling :-D

de var jävligt najs , och imorn blire att fara till han igen :-)

och sen vara hos pappa hela lovet , jävligt najs!

Men ihelgen blire iaf att sova hos baby , fast kommer väl typ bo där hela lovet ändå så , haha! ;p

Och imorn slutar man tio över tre , vilket suger .

Och mellan fyra - sex så måst jag sälja påskris,hahah

vilket jag typ oxå skulle göra idag , men gick till kyrkogården en sväng ,

och vart typ emo så jag orkade it göra nå , så for hem ist . :/


hehe , menhar typ it nå att skriva så .

ska väl typskriva på min praorapport ikväll eftersom den typ ska vara inne imorn  . och sen blire att prata med älskling osv ;>

aja , puss!


bjuder på en gammal söt bild , elrnå.

eftersom min data är så seg så de it går att ladda upp nya bilder -.-

får väl göra det imorn hos älskling elrnå , så slipper ni alla gamla bilder ;D

Ovido - Quiz & Flashcards