Forever a stone

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Elvira Carlsson - 3 april 2011 21:36

 


När jag gråter, torkar jag tårarna.

När jag ramlar, kliver jag upp igen.

När jag blir sviken, går jag vidare.

När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.

Men om jag förlorar dig, får tårarana rinna.

Då kliver jag inte upp igen.

Då går jag inte vidare.

Då får mitt liv rasa.



Du är underbar , jag vet inte vad jag skulle göra utan dig .

Jag älskar dig så oerhört mycket , Frans Holmgren <3!



Av Elvira Carlsson - 3 april 2011 20:01

Hej .

Nu är jag hos pappa igen , helgen var väl rätt chill .

Vi var framme i Älvsbyn runt .. halv sex nåsånt :)

Sen när vi kom hem åt vi , sen firade vi Lucas oså .

Och sen på kvällen spelade vi typ guitar hero osv .

Det var rätt chill :-)

Igår gjorde vi it speciellt mycket , vara bara hemma , for ut och köpte godis , sen fetade vi hela kvällen :D

Och idag har vi chillat , spelat lite wii med mamma ;-)

Osså åkte vi hem klockan tjugo i fem , och sen jag kom hit har jag inte gjort så mkt

Ikväll blire ba att ta det lugnt , sen sooova! :)

Börjar ju åtta imorn :/ jobbigt .

Men aja , orkar it skriva mer :D puss .


 


åh, måst allt vara så svårt?

Ovido - Quiz & Flashcards