Forever a stone

Alla inlägg under juli 2011

Av Elvira Carlsson - 20 juli 2011 04:54

hejhej.

sitter hos angelica, vi lanar.

fast hon somna..

ork it att jag är helt ensam typ..hahah

vi har ba chillat å haft jävligt kuuul idag

osvosovosv.

sen idag blire väl byn,får ju pengar så,trolololol

osvosv

ork it skriva nå mer för ja är dryg

HAHA

pusssssssssN


  HAHAH ORKIT

Av Elvira Carlsson - 19 juli 2011 01:38

Hejhej .

så var man hemma i älvsbyn igen , skönt fast ändå it .

varit hos älskling i över en vecka , fett najs!

åsså vart det en natt i piteå oxå , haha !

men de var najs , fick träffa mycket fint folk! :)

menmen . kom hem runt fem idag :p

chillade ett tag , sen kom angelica , och daniel .

så var med dom :p

kom hem typ ett .

men aa,

imorn blire väl typ kanske å vara med angelica igen .

och typ ta de lugnt :p

menmen .

skriver mer sen .

pussn

oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Yeah - I had always wanna be there
Those were the best days of my life

Av Elvira Carlsson - 15 juli 2011 23:43

måst ba lägga ut den hära finfina bilden jag hittade på kusins blogg!


HAHAHAHAHHHA , 

och om ni undrar så är jag den där till höger .

HAHAHH , typ lääängesen . :')



menmen ;)

är med älskling , å vi sitter här å har de mysigt!

ikväll har vi varit en sväng till bensbyn , var med Izze & Ellen , träffade också Alex , saknat han sjukt mycket . <3

aja,sen for vi till ica å köpte godis(a)

hehefetttttnajs .

men ska väl vara social med älskling ,hehe!

pusssN

Av Elvira Carlsson - 15 juli 2011 16:08

Hejhej , 

sitter just nu hos älskling .. haha ;D

idag har vi chillat , badat , bastat osånt!

ikväll blir det väl å ta det lugnt :-)

och de blir å stanna här ihelgen! fett najs! 

menmen .


btw , 

harry potter ägde , fast kan it fatta att de är slut nu:(

blir typ helt sadface då jag tänker på de..

men filmen var då iaf jävligt bra!

förutom att jag typ visste vad som skulle hända , har ju läst boken .

då äre liiite tråkigt , men den var ändå bra ;>


meeeeeeeen , nu ska jag gå och vara lite social med Frans :D


pusssN


 bjuder på en sjuuuuukt gammal bild sen sist jag var blond :o

Av Elvira Carlsson - 14 juli 2011 13:43

taggar ikväll som faaan , 

ska ju se harry potter!

:DDDD


men ja , 

idag ska vi väl göra nå kul ;)

skriver sen  . pussn :* 

Av Elvira Carlsson - 13 juli 2011 19:43

Hejhej , 

just nu sitter jag här hos älskling , haha :D 

idag har vi ba varit hemma å tagit det lugnt , å typ tvättat en bil ;) haha .

igår så for vi ut på stan en sväng , var ju marknad såå :D

och på kvällen for jag , frans & hans kusiner ut å åkte båt :)

osså grillade vi oså ;D 

de var trevligt (:


och ikväll blire väl bara att fortsätta ta det lugnt! 

och imorn blire å se Harry Potter! Tagggga! :D 

fetttt najs ;>

men ska va lite social med min sötnos nu ! :D


pussssssssssss


bjuder på en fin gammal bild! 

Av Elvira Carlsson - 12 juli 2011 12:47

10 månader med min finaste idag . 

Jag älskar dig ! <3








men iaf , 

idag ska vi väl typ .. ut på stan elrnå !

så alla vet ;) 

hah , pussn!

Av Elvira Carlsson - 11 juli 2011 01:59

Hejhej .

ligger just nu hör hemma hos älskling å chillar medans han sover , haha ;)

idag , eller igår då (a)

så har vi ba chillat , varit på stan , sen for vi å bada , oss var vi med rickard osv (:

haft gode kul iaf :> 

osså kom vi hem strax efter elva , så såg vi Trassel . så sjukt fin film :')

låg å kramades och sånt mysigt . <3

osså satte jag mig här vid datorn å lät han sova ;D hah .

han ska ju upp å jobba imorn sååå :)

blir väl å typ sova hela dan , hehe ;)


men finns inte så jättemycket mer å skriva!

pussn


 

Ovido - Quiz & Flashcards