Forever a stone

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Elvira Carlsson - 7 juni 2011 21:31

hejhej (:

sitter här hemma i älvsbyyyn , kul ens.

kom hem igår , åkte med 20:45 bussen (:

så fick vara med älskling heeeeela dagen!

vi chillade ba igår (:

och idag har jag då varit på skolan , hade brännbollsturneringen , och de var sjukt bra väder ute! vart typ jävligt brun ;D

fast de sugiga var att våran klass förlorade .

menmen (:

och jag fick även veta att jag är den enda i våran klass som har ig i idrott , haha ;o

fast int så förvånande .(:

och efter skolan for jag hem , chillade ett tag ,

sen ringde Vicky å ville att jag skulle komma , så det blev å cykla ner på byn!

vi hade då gode kul , färgade hennes hår , sen insåg vi att vi kunde fäärga mitt med , så nu är jag tyyyp svarthårig (:

haha . och sen gjorde vi int så mycket , såg tv osånt (:

sen for jag hem , åt och chillade åsånt!

osså följde jag mammmmi å handlade :)

efter det kom Angelica osså var jag med hon ett tag :d

hon gick hem för typ en timme sen , och efter det har jag inte gjort så mkt ,

fösöker packa till gotland men de går int -.-

haha , bara tre dagar kvar! SJUKT.

och imorn har vi klassens dag , då ska vi vara i lomtjärn några timmar .

å torsdag äre karneval osså städar vi typ skåpen .

SEN EXAMEN! :D

sjukt att jag går ut åttan , kändes som att de var nyss vi började ;o

fett najs iaf , och klockan åtta , fredag kväll så åker jag (:

kommer bli så jävla grymt! :D

hihi :D

men skriver mer sen nångång ;D

puuuuuuuuussn


 

de syns it så bra , men mitt hår iaf (:

Ovido - Quiz & Flashcards