Forever a stone

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Elvira Carlsson - 27 juni 2011 16:44

Hejhej .

just nu sitter jag å äter frukost typ , haha.

vaknade runt tre , gick å duschade oså :p

och om typ nån timme kommer moster å kusinerna!

åååååh :D !

saknar dom så sjukt mycket :)

men nu ska jag gå och fixa lite grejer , hejs!

Av Elvira Carlsson - 27 juni 2011 02:11

Ja , blir ett fint nattinlägg de här gången :)

Idag , eller igår (söndag ) så gjorde jag inte speciellt mycket , vaknade runt kvart i fyra , hängde tvätt , åt mat , satt hemma , var med Angelica ett tag , och sen tog jag de då bara lugnt!

och i lördags så var jag med Angelica & Daniel , ganska trevlig kväll :)

aja , snart ska jag då sova så jag orkar upp imorn å it sover bort heladagen , som jag brukar göra..

imorn blire väl ba å ta det lugnt :)

och typ imorn (måndag) haha , eller typ tisdag så kommer äntligen moster och kusinerna upp , guud vadjag längtar! :D <3

och i helgen kommer väl älskling hit :) och de är najs .

men nu ska jag då sätta på nån film å somna till , lät mysigt.

pussn!


 

älskade lillebror <3


Ovido - Quiz & Flashcards