Forever a stone

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Elvira Carlsson - 29 juni 2011 02:35

Snart ett år ,

jag kan inte fatta att det har gått så fort .

Ett helt år sen vi vart bästakompisar .

Vi var med varann varenda dag .

Hela sommaren , alla minnen ..

Det gör ont å tänka tillbaka på det som vi hade .

Allt vi gjorde , jag minns allt så väl .

Då jag kom hem från Köping , träffade dig på konsum och du följde med hem och sov hos mig . Den fjärde juli 2010 , det var då vi började vara med varann .

Du sov hos mig , och jag fyllde år dan efter . Kommer aldrig glömma det .

Vi var på byn och var allmänt dampiga , som vanligt .

Då vi träffade Ida & Lisa , och alla andra från danslägret .

'' Jaså här sitter ni och dricker öl!''

Hahah .

Och på parkeringen uti systembolaget , med alla .

Det var så jävla kul , bästa födelsedagen jag varit med om .

Sen fortsatte det bara , vi var med varann varje dag , hittade på nya saker varje dag , hahah .

Då vi åkte bil till fem på morgonen , då vi for till luleå och träffade J , haha .

Alla dagar vi bara satt på byn å lejda oss .

Kvällen vi var med Anton & Alexander hemma hos dig , haha , fan vad kul vi hade!

Alla nätter vi hängde ute på byn med allt underbart folk.

Alla dom dagarna .

Vi vart bästakompisar , du&jag . Fast jag kände dig sen tidigare , och visste hur du var .

Men jag ångrar inte tiden , men jag saknar dig , den du var förut .

Kommer aldrig glömma våra fina minnen .

Fyfan vad underbar sommarn var , med dig .

Jag hade äntligen hittat nån som accepterade mig för den jag var ,

nån som jag kunde lita på .

Men såklart så sket det sig .

Som allt annat ,

men jag saknar dig och allt , alla våra minnen .



Skin skin som den sol du är ,

låt hela världen se ditt vackra leende .

[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.



...

Av Elvira Carlsson - 29 juni 2011 02:03

Hejhej .

Just nu ligger jag i soffan å chillar.

idag har jag ba tagit det lugnt , vaknade runt typ tre så .

så har typ it gjort nå .

imorn blire väl å it göra nå heller.

och nu ska jag väl gå å dö ellernå kul.

asså kul ens å ha sommarlov åsså måst man typ sova klockan tolv?

typ stänga av datan nu , kommer fan ändå it somna förren typ 6 , som vanligt..

men jaja , ska göra nå roligare av mitt totalt värdelösa liv , hejs!


ork it så jävla bra

Ovido - Quiz & Flashcards