Forever a stone

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Elvira Carlsson - 8 juni 2011 21:35

Hejhej .

Sitter här å svettas ihjäl typ , kul ens

idag har ja ba varit i lomtjärn hela dagen typ , hade ju klassens dag .

vi hade skitkul(: lå å solade , spelade kubb , hade vattenkrig osv!

osså fick vi mjukglass av Sara , våran kära lärare! :')

fetttt gott!

sen när vi slutade så for typ hela klassen å badade i Selholmen och hade de naajs!

efter det var jag på byn med Rickard typ två timmar (: vi gjorde typ inget alls.

sen klocka fem då mammi slutade åkte jag hem med hon , solade ett tag å åt , KYCKLING!

sen runt halv sju for jag till Therese , vi skulle försöka göra nån sminkning inför karnevalen imorn , vi ska ju vara ''Thriller'' med Michael Jackson .

Så vi ska ju typ vara zombies .

Coolt elrnå . :)

Och om cirka tio minuter börjar SISTA JÄVLA FUCKING AVSNITTET AV OFF THE MAP. Sista nåsin typ , dom har ju lagt ner serien ... :(

FML .

men jaaaja , så de blir å se det , sen sova typ!

eller nej , ska fixa kläder till imorn kom jag på .

de är kvällens planer!tihihihi .

och på fredag , då jääävlar!

fettttt najs.

MEN NU SKA JAG GÅ OCH SEEEE TV!

pussn ;D


 

Jag och Cissi var söta 2009! :D hahahh !

Ovido - Quiz & Flashcards