Forever a stone

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

was it just a mistake?

Av Elvira Carlsson - 18 december 2012 00:14

Blir så jävla arg på mig själv för att jag låter mig själv må såhär jävla dåligt.Jag orkar verkligen inte med det här just nu,jag måste klara skolan,jag måste ta hand om mig själv.Men är så jävla arg och ledsen.Arg på mig själv för att jag öppnade upp mig för dig och ledsen för att det är såhär.För det var allt jag nånsin velat ha,det var underbart,så länge det varade..

Faaaan,jag orkar inte det här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards