Forever a stone

Alla inlägg under november 2010

Av Elvira Carlsson - 7 november 2010 01:23

tjubloggen ,

nu sitter ja hos pappa & drygar :(

måst snart sova , ska upp nio & fara tillbaka till tattarhålan , ..

vill fan it , vill stanna föralltid .

lovet har varit B Ä S T .

för jag har fått vara med älskling hela veckan typ <3


men aja , imorn när ja kmr hem blire väl att va med ffolket .

sa träffa Vicky , osså blire väl att vara med Moa & I.c antarja ? ;)

aja , kul typ .

fast vill dock hellre stanna , men shit the same .

ska ju förhoppningsvis träffa älskling på fredag så :)

men jaja,  ork it skriva mer , ni får bilder ist!


 


puss!

Av Elvira Carlsson - 6 november 2010 16:29

chacha bloggen!

som ni kanske förstår på rubriken är det jag(älsklingen) som skriver just nu ;)

idag har vi bara myyst och ätit på max(YY) det är NICE:D

ikv ska vi nog bara mysa typp;)

ajja orkar inte skriva nå mer, var ju fan jobbigt att blogga(A)

Kan ju avsluta med att säga att:

JAG ÄLSKAR DIG ELVIRA!<3




pussheejs;)


Av Elvira Carlsson - 6 november 2010 02:11

nu ska lilla jag sova :]


hihi , puss!

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:51

nu tycker ja att jag borde skriva lite om min underbara pojkvän ? okej!


Frans Holmgren .


Tänkte skriva ett lååångt inlägg nu .

Men det går inte ,

min kärlek till dig går fan inte beskriva med ord .


Så tänkte bara skriva tre ord ,

tre små ord , med STOR betydelse .


Jag älskar dig  <3

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:45

 


Bästavän ,


nu då & föralltid .


jag älskar dig

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:29

hejsansvejsan ! :)

nu sitter jag hemma hos paaappi & drygarrrr

de är drygt , ?

idag har jag varit med älskling ,

fan vad underbar du är ! <3


vi gjorde it så mkt , såg film och myste typ :)

och imorn blire att vara med han igen ! <3

och på söndag blire att fara tillbaka till Älvsbyn , :/

vill fan it .

men iaf , när jag kmr hem så blire väl att träffa Vicky ,

och sen tpp va med Moa antar jag ? :)

men jaja , skriver lite mer sen :D


pussN!

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 17:46

yeeahyeah!

sitter här hos älskling :-) 

deäger ;D

vi lyssnar på disneymusik :) MIHIHI .

jag ska snart hem , de suger snopp .

aja,skriver sen? :D


puss! 


  

Victoria Rundqvist 

jag älskar dig , storasyster . 

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 02:12

kanske borde gå och sova nu så jag orkar upp och vara med älskling ..sen :D!


hihi , puss!

Ovido - Quiz & Flashcards