Forever a stone

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Elvira Carlsson - 8 augusti 2010 19:19

snaart Älvsbyn då!

Bussen går 19:50 :)

och sen när ja kmr hem så ska ja vänta på busstationen i tpp en halvtimma , sen kmr Moa! :D


hihi , men skriver mer sen :)


puuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


BLIR ATT ÅKA 20:45 IST.

Av Elvira Carlsson - 8 augusti 2010 05:01

åh vad jag är less nu ,

är så grymt jävla fkin less på allt & alla .

VRF ska du klaga hela jävla tiden?

asså shit , du typ '' ÅÅÅH , MITT LIV SUGER , BUHUHUH''

men ditt liv är ju förfan PERFEKT!

du har inga problem alls , varken hemma elr i skolan elrnå.

fast ja förstår fan vrf folk it vill vara med dig .

DU ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG.

vrf tror du att jag it orkar va med dig?

men seriöst .


det känns som att ALLA har lämnat mig nu , seriöst .

ja tror aldrig jag har kännt mig så här ensam i hela mitt liv .

men nog fan fattar ja vrf alla har lämnat mig ,

jag klagar så jävla mkt , ALLT ska ALLTID handla om mig?

elr visst vare så?

men FÖRLÅT , FÖRLÅT SÅ HEMSKT JÄVLA MKT för att jag har mått dåligt då.

FÖRLÅT FÖR ATT JA CUTTA MIG , FÖRLÅT ATT JA KLAGAR ÖVER MITT LIV .


förlåt för att ja är såhär ..

men allt börjar komma tillbaka nu , alla minnen .

ja vill ba glömma allt & börja om på nytt,


jag orkar it mer ,

jasaknarer.

men ändå ,

allt blir bara fel hela jäävla tiden .

kan vi it ba skita i dehär?

skita i ALLLLLLT .

snälla , låt mig bara få glömma allt och börja om på nytt .

jag orkar inte mer .

Av Elvira Carlsson - 8 augusti 2010 01:46

tjaaa

har haft en underbar helg :D

varit på LK med min kära syster ,

först på fredagen när vi kom dit så såg vi Brolle , och stod längst fram :D haha , grymma vi är ;)

och sen Miss Li & The Ark , också längst fram :DD hahah

och igår (lördag) såg vi Petter! De var aweeesome .

vi kom typ dit allra först men de slutade med att vi stod aslångt bak , för alla typ mosade oss :(

OCH JA FICK PETTERS AUTOGRAF! (L)

de var AWESOME!

hihihi :D


och idag far vi hem :]

de blir väl.. najjjs . erlnå


men skriver mer sen ,

puuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


Ovido - Quiz & Flashcards