Forever a stone

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elvira Carlsson - 25 augusti 2010 14:53

Fan ,

trodde jag skulle typ .. dö igår .

seriöst ,

jag fick fan panik .

snälla , gör det inte igen .

jag älskar dig så jävla mkt , du är som min egna jävla syster .

jag skulle seriöst inte klara mig en enda jävla dag utan dig .

du är den som alltid har funnits där , när alla andra lämnade mig . 

du har hjälpt mig genom allt , all jävla skit .

och nog fan vet jag att du har det svårt just nu .

med allt ,

men du vet att jag alltid finns här , jag älskar dig så grymt mkt .

snälla , lämna mig aldrig .

du betyder allt bästavän .


och jag är inte sur för det där igår ,

bara besviken , trodde verkligem inte du skulle göra det igen .


men vad som än händer så vet du att jag aldrig kmr lämna dig .

<3

Av Elvira Carlsson - 25 augusti 2010 13:47

asså fan ,

då vet jag .

man går visst inte att lita på längre?

och när jag väl behöver dig som mest så dissar du bara ,

om det ska vara såhär så kan vi lika gärna bara skita i det .

jag klarar mig utan dig .. på ett eller annat sätt .



men iaf ,

tjahtjah bloggen!

idag har jag varit på Selholmen hela jävladan ,

det sööööööööööög .

ja , och sen ska jag typ sova elrnå ,

är nå så jävulskt trött :(

fast jag hade sovmorgon imorse (a)

det var naaaaaaaaajs ,

men sen var vi ju som sagt ute hela dan .. .

det var kallt som fan !


aja ,

skriver mer sen ,

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec




 

min näspiercing! :)

Ovido - Quiz & Flashcards