Forever a stone

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Elvira Carlsson - 10 augusti 2010 16:30

ut med Moa nu!


smsa / ring om de är nå!



  

Vicky , Moa , Julia , älskarer!<3

Av Elvira Carlsson - 10 augusti 2010 16:13

Elvira.


Ja, vart fan börjar man ? Vi har ju vart bästavänner sen lågstadiet, förfan. Och sen dess, har vi faktiskt inte bråkat en enda gång, hur otroligt det än låter. Och folk säger ju att man måste kunna bråka ibland som bästavänner, men vi måste fan ha något speciellt du och jag. Vad som än händer så håller vi ihop. Och jag kommer alltid att finnas här för dej, ska du veta. Hoppas att du alltid finns där för mej bara, för jag behöver dej så jävla mycket. Jag älskar dej, du är min bästavän.

Jag kan inte beskriva med ord hur jävla glad jag blev när du berättade att du var lycklig igen, jag blev så JÄVLA GLAD. Mitt i mitt eget helvete, blev jag faktiskt glad. Du gav mej hoppet tillbaka, när jag faktiskt glömt hur man kämpade. Hur man tänkte positivt.
Jag blev så jävla glad, och jag hoppas att din lycka håller.

Om inte, du vet hur du når mej, och du vet att jag alltid finns där för dej. Bästavän, du är den bästa. Skit i jävlarna, du är den bästa.
Hoppar du, då hoppar jävlat säkert jag också.
Vi genom allt.



jag började fan lipa när ja läste dehär ,

jag ÄLSKAR dig bästavän .

du & jag , genom allt!

så är det. <3


Av Elvira Carlsson - 10 augusti 2010 00:35

asså .

jag fattar fan inget ,

jag vet it vad jag själv vill ,

jag vet fan inget längre .

assså shit ,

vad händer egentligen?

Av Elvira Carlsson - 10 augusti 2010 00:26

heeej,

just nu gör ja tpp inget , kom hem för tpp en timma sen , varit på byn med folkk ;)

de var najs :D

vi tpp satt och dryga på bänkar osånt som vanligt ;)) hihi

och imorn blire väl att va på byn tpp .. erlnå :D


men skriver merseeen

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA minnen...

Ovido - Quiz & Flashcards