Forever a stone

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Elvira Carlsson - 22 augusti 2010 21:05

här är några låtar som jag nöter just nu :D


Av Elvira Carlsson - 22 augusti 2010 20:58

tjatja ,

just nu sitter ja här och drygar :)

idag har jag inte gjort mke , vaknat typ runt ett av att Moa riingde och väckte mig ;p

sen kom Moa till mig , osså drog vi ut på byn ;D

så var vi med Leif , Henke , Eve ( minsyrra ) och en till Eve ;P

sen gick jag typ och mötte Alex , som gick från Korsträsk ner på byn ;o

osså gick vi och var med Moa , Leif och Henke igen ;)

sen runt typ halv sju följde jag med Moa upp till hon , hon skulle packa.

sen gick vi ut , och var med Cissi lite ,

sen for Moa , Alex & Ellen med bussen till Boden :'(

elr Alex & Ellen skulle t luleå ,

men Moa skulle t Boden , hon ska bo där nu :'(

inte najs.. :o


men aja ,

snart blire väl sängen så man orkar upp imorn ...

skola .. fyfan!


puuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 22 augusti 2010 00:23

fan vad less jag blir

orkar seriöst inte ha det såhär ,

och jag vet att du inte orkar det heller .

nog fan vill ja bo kvar , men jag orkar inte bråka hela jävla tiden .

jag gör bara fel hela tiden ..

det är mitt fel att du mår dåligt ,

bara mitt jävla fel .

vill , och orkar verkligen inte ha detsåhär längre .

nu är jag seriöst less

och jag vet att jag själv kan försöka ändra på de ,

men så lätt äre faktiskt inte ,

för vad jag än gör så äre ALLTID nån som ska klaga på mig .

det är ju så , för jag gör alltid nåt fel .

antingen så äre för att ja är på byn så jävla mke , elr så för att jag bråkar oså .

men det är ju fan it bara mitt fel att dt är såhär?

men iaf , så orkar jag inte med det här längre .

orkar inte bo här ,

orkar inte bo i Älvsbyn längre .

tänker flytta till Luleå , skiter i det här nu .

orkar inte bo hos dig ,

och orkar seriöst inte med alla här .

kul att folk skriker äckel efter en vars man än är?

jag är så jävla hatad här ,

vill ba flytta nånstans där jag it känner en enda .

skulle vara så jävla mke bättre , 

med en helt ny start.

men nog fan är jag glad ,

glad över att ha mina underbara jävla vänner .

seriöst , vet inte vad jag skulle ha gjort utan er .

nog fan har ja blivit sviken ,

men nu har ja lärt mig vilka som verkligen finns där när man behöver dt .


just nu vill jag bara härifrån ,

vars som helst , bara härifrån .

bort från Älvsbyn , bort från allt & alla .

orkar verkligen inte mer nu .

så jävla less , less på att bråka 24/7 om ingenting . 

nog fan förstår ja väl att du är sur ,

jag ränner ute hela jävla tiden ,

jag far till Luleå utan att säga nå till dig ,

du har just fått reda på att jag röker ,

jag lyssnar aldrig på nån .

förlåt ,

men jag klarar inte det här längre ,.

förlåt , mamma .


...

Ovido - Quiz & Flashcards