Forever a stone

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Elvira Carlsson - 29 augusti 2010 23:08

asså fan , fick typ värsta säret  idag , och bröt ihop .


för all jävla skit som har hänt dom senaste dagarna .


seriöst , jag är tp less .


less på Älvsbyn ,
less på alla här ,
less på alla falska vänner ,
less på jävlat allt nu ,


osså är jag sjuk , har tp feber , känns de som .
vilket suger .



fast helgen har varit najs typ ;p
varit i Luleå igen , och de var .. najs ;) hhah .


och nästa helg blire väl Luleå igen m izze <3


och det blir najs :D trorja ,


men iaf , just nu så mår jag P I S S .


förutom att jag är sjuk , och att ja har värsta ångesten typ ..
så är väl de gode bra :D antarja .


meeeeen aja:D


hade ba lust å skrivaaaaa nå (A)

Av Elvira Carlsson - 29 augusti 2010 01:03

chachaaaaaa blöööggen,,



jag har tpp suttit uppe förlänge:(:(:(

så måst sova , NU typ .

för aaaaaaaatt kunna kliva upp i tid :O

ska åka hem imorn ...


aaaaaaaaja , skriver mer sen ,


puuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Ovido - Quiz & Flashcards