Forever a stone

Alla inlägg under maj 2011

Av Elvira Carlsson - 21 maj 2011 21:21

Hej (:

sitter här hemma i älvsbyn nudå ,

varit i piteå nästan hela dagen , åkte dit typ 11 , och åkte hem halv fem så (:

var med Nynniz , Cissi , Fanny , Eric , Päsp , Jonas , Jocke , jockes kompis å Alex typ :) det var godeeee najs :D vi chillade ba på stan , coola som vi är!

men det var ganska najs och vara i piteå oxå (:

fast inte kul å lämna älskling :( saknar han redan :( <3

och de suger , fast jag får ju träffa han på fredag igen så ! :)

och på fredag sätts betygen .. :(

sen äre ba nån vecka kvar till gotland osvosv <3

så sjukt skönt!

men ajaaaa, orkar it skriva nå mer (:

puuuuuuuuuuuuussssn

Av Elvira Carlsson - 21 maj 2011 09:41

Hejhej (:

sitter hos älskling , å vi har precis vaknat . 

och klockan elva ska jag till pite , sen blire hem ikväll :p

men aja , orkar it skriva mer ;DDDDDDDD

pusssssssssss


.  

,.

Av Elvira Carlsson - 19 maj 2011 19:40

Minns du tiden då man var liten?
Då skitsnack inte fanns.
Kärlek var en puss på kinden.
Höjden av smärta var när barbie tappa benet eller när bilens hjul försvann.
Värsta gråten var när man ramla och skrapa upp knäet.
Största rädslan var monstret under sängen.


Nu finns nästan bara skitsnack som vardagssnacket.
Kärlek förändras till en stor lek.
Smärta är när du skär dig i handleden.
Värsta gråten är när den du mest älskar över något annat sårar dig.

Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig åter få dom.



Av Elvira Carlsson - 19 maj 2011 16:07

Hejhej (:

just nu gör jag inget , har int gjort så mkt idag .

ba skola , fyra lektioner! så jävla skönt :D

och sen har jag ba chillat järnet här hemma , och sen blire väl kanske å plugga till matteprovet imorn ... -.-

de suger, osså måst jag typ göra omprov i spanska imorn , och vi har spanskaprov på onsdag , fan vad kul! eller?

det är så sjuuuukt mycket å göra innan examen , och betygen sätt om en vecka .

så alltså inann det , kul . har typ rester i allt , men jaja . :)

och imorn blir det luleå , ååååh vad jag längtar ! <3

få träffa min älskling ! :D <3

det ääääääger!

men nu ska jag fortsätta sitta här och nörda mig ;-)

så jag skriver sen elrnå , pusssssssN


såjävla gryym!

Av Elvira Carlsson - 18 maj 2011 15:47

Hejhej (:

sitter hemma , kom hem för typ .. en&en halv timme sen ;D

ba varit på skolan idag , och senare blir det väl att fara på byn å va med Vicky?;D

och de är najsnaajs .

orkar då it skriva mer ;D puuussN

Av Elvira Carlsson - 17 maj 2011 21:59

Hejhej (:

nu är man hemma igen ,

var på byn med min bäjbus!

vi hade jättekul , som vanligt! hihi :')

och ikväll ska jagchilla , duscha osvosvosv .

och imorn blire skola , osså nå jävla möte , wä .

och efter de blire väl att hitta på nå antar jag , kanske blir byn igen (:

men aja, har it så mkt mer att skriva .

förutom att jag saknar älskling , som vanligt .. haha .


ajaaaaaaaaa , pussn


saknar .

Av Elvira Carlsson - 17 maj 2011 17:14

 

väntar på den här fina flickan! hihi , så längesen man träffade hon ! <3

vi ska väl ba chilla osvosv , kanske blir byyyyn

osså ska jag laga mat .. ojoj .

Av Elvira Carlsson - 16 maj 2011 22:26

Hejsan (:

just nu sitter jag här , som vanligt , lololol

idaghar jag ,sovit ?

sen suttit vid datan osvosvosv

såg nyss en bit av pirates of the carribean 1 , men orka it se hela (:

och snart ska jag väl typ krypa ner i sängen  ,kanske prata med min baby en stund oxå :) <3

saknar han såååhär mycket :(

& de suger , men snart äre ju helg igen ;)

tiden går ju så fort nu , snart äreee examen :D och om typ nån vecka åker min syster & mamma ner till uppsala , och jag får inte följa :( haha .

men snart ska jag ner till gotland sååå! :D

och de äger , och jag taggar så in i helveeete ;>

men jajajajja , nu ska jag göra nå annat , sen ska jag sooooooova!

puuussssN


hihiheh , jag & babyyyyy på Cissi's grillkväll , typ oktober?

awww . <3

Ovido - Quiz & Flashcards