Forever a stone

Alla inlägg under maj 2011

Av Elvira Carlsson - 16 maj 2011 13:56


Jag saknar sommaren 2010 .

Jag saknar dig , som du var då , då vi var bästa kompisar .

Det var du & jag genom allt  . .

Av Elvira Carlsson - 15 maj 2011 22:30

Hej , igen .

sitter här och ska väl snart krypa ner i sängen :)

har hunnit varit ute å gått med maja tidigare oså , najsnajs

och nu är jag trötttttt.

och jag saknar baby , om vanligt..

men ska typ krypa ner i sängen trorja , puss

Av Elvira Carlsson - 15 maj 2011 13:35

Hejhej (:

Sitter här hemma , just kommit hem från kyrkan :)

kan berätta om min helg ;>

Izze sov här torsdag-fredag ,

fredag var jag på skolan , sen följde jag cissi till piteå , kom typ hem tio :p

och igår runt åtta åkte vi till luleå , asså hela familjen , eller mamma var redan där så . för dom skulle sälja på loppisen i arcus :p

osså fick jag va med älskling , hehe :D

sen runt fyra åkte vi hem , och älskling följde med :')

osså sov han här , hihi , mysigt <3

vi bara chillade hela kvällen , såg slutet av eurovision song contest (stavning) .

ändå att sverige kom trea , de trodde jag inte <:

hehe , men iaf så åkte han hem typ tio imorse :/

och halv elva  var jag tvungen å vara uppe i kyrkan , på gudstjänst .

men de var ganska kul , efter gudstjänsten åt vi mat & spelade brännboll oså :)

de var ganska chill!

fast jag har ingen aning vad jag ska  göra resten av dan , typ sitta här :p haha .

men aa , har som inge mer å skriva  ;> 

puuuuss

Av Elvira Carlsson - 12 maj 2011 15:25

8 månader med min fina älskling idag  .


Jag kan inte fatta att det redan är 8 månader .

Jag älskar dig så otroligt mycket ,

finns inte ord nog att beskriva mina känslor för dig .


Trodde aldrig jag skulle få nån så underbar som du .

Du betyder allt för mig , utan dig , ingen mig .

Jag älskar dig .


 

Av Elvira Carlsson - 11 maj 2011 19:32

hejsan (:

just nu sitter jag här hemma , kom hem för typ en timme sen högst :p

imorse var jag hos tandläkarn , sen skolan , och jag hade halvdag så slutade halv ett :d då gick jag , cissi , maria  & vicky hem till vicky .

osså kom hennes syrra oxå :p

och då gjorde vicky tårta , så fikade vi , för hon fyller 17 idag :D

sen chillade vi bara typ (:

och runt tre så följde jag med Cissi till piteå :D

för hon skulle på typ bup , så följde med hon dit , sen for vi på stan och träffa nynniz :D <3

hihi , de var typ kul (:

och ikväll blire ba å chilla , och fem i tio äre off the map! <33333333

beroende , ja (a)höhö ;>

men orkar it skriva mer , puuusssn


Grattis bästa vän ! <3

Av Elvira Carlsson - 10 maj 2011 15:24

Hej (:

Sitter här hemma i köket och njuter av solen , hehe :D

grymt fint väder ute :D hehe , de gillassss !

Idag har jag då varit på skolan  ,hade ba fyra lektioner , chiiiill!

Osså bakade vi bullar på hkn som vi fick ta hem , så sitter och fetar mig (: hehe .

Och ikväll blir de väl ba att chilla ute i solen (: fett naaajs .


osså saknar jag min älskling , som vanligt . .

de suger ):

och på torsdag har jag & min finaste varit tillsammans i åtta månader .

det är sjuuuuukt ! <3


och bara en månad till sommarlov , tagga! :dd

hehe ;> men aja , ork it skriva mer ;*

pussssN


 

examen 2010  :)

Av Elvira Carlsson - 9 maj 2011 22:25

Fuck this .

Aja .

Jag orkar inte .

Av Elvira Carlsson - 9 maj 2011 21:07


Första ögonkastet det var kärlek redan då, du har gett mej ett nytt liv,
och någonting att tro på, vi ska vara dom som klarar allting tillsammans,
och har jag dej vid sidan, skiter jag i allt annat.


Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig , det är otroligt .


Snart åtta månader , och jag blir bara mer kär .


Frans Holmgren <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards