Forever a stone

Alla inlägg under juni 2011

Av Elvira Carlsson - 21 juni 2011 13:30

Hejhej 

Sitter här hos pappa , och gör absolut ingenting :D

Och älskling jobbar , så kan it vara med han :(

fast han sov här inatt , och de var najs :] haha

men jaja.

grillade ju iaf på illstrand åde i söndags 

for hem typ halv fem på morgonen , för de började SPÖREGNA .

så då orkade jag fan it sova i ett tält så (:

så fick skjuts hem då ;p

osså vaknade jag runt halv fem igår , haha .

och for till luleå igårkväll (:

så var jag som sagt med älskling , å vi ba chillade osv ;>

jaja , nu ska jag hitta på nå annat å göra :D hejs

Av Elvira Carlsson - 19 juni 2011 17:09

Så var man konfirmerad :) haha .

Och jag fick fina konfirmationspresenter ;D

Fick ett halsband , med ett kors på , av min gudmor (:

Ett armband av älskling , hihi :) <3

Och pengar av maaaaaammi ;D

så nu är jag lycklig cheeey .

Och ikväll blire grillning och tältning på lillstrand med bästa konfatjejerna (:

de blir naaaajs!


Och imorn blire då förhoppningsvis luleå , får se hur det blir med de (:

Saknar typ redan min älskling , haha ;)

menmen , nu blire å fixa lite grejs till ikväll!

och bilder från konfan kommer väl sen nångång!

puuuuuuuuussn

Av Elvira Carlsson - 18 juni 2011 21:07

Hejhej ,

Sitter här med min älskling och chillar järnet!

Idag har vi varit i kyrkan,hade genrep inför konfirmationen imorn .

Sen vare konfa-fika , smörgåstårta! Fan vad goooott :D 

Sen gick vi hem och chillade , haha!

Och klockan sex for vi till äp och åt pizza med min fina konfagrupp!

Efter det for alla hem till Elsa och typ chillade :) 

Och vi kom typ hem för en stund sen , och ikväll blire ba å chilla , se film ellernå.

Ska vara på kyrkan halv tio så :/ 

Menmen , ska väl hitta på nå annat kul nu ! 

Pussn!

Av Elvira Carlsson - 18 juni 2011 16:45

   

       

   

   

   

   

   



lite bilder från gotland :)

snodde alla från Hanna , för det ba dampar när jag ska he över mina så :p

haha (:          

Av Elvira Carlsson - 16 juni 2011 13:50

Äntligen hemma igen !

Var sjukt najs där borta (:

Kan berätta vad vi gjoorde .



Fredag / Lördag

I fredags åkte vi ju som sagt klockan åtta och var framme i nynäshamn typ 9-10 nånting ;p färjan gick fem över elva , så vi fick typ sitta där å vänta -.- hah .

Och vi var framme i Visby typ runt klockan två , och då cyklade vi till kyrkan där vi skulle bo , vilket var sjuuukt jobbigt :( å sen cyklade vi och åt på ' Lilla Elefanten '. Sen chilla vi ba!


Söndag


Vi vart väckta typ klockan åtta -.- åsså åt vi frukost osvosv .

sen tror jag vi cyklade in till stan , mitt minne suger .

men vi gick typ å tittade på nån kyrka , som var asfin ,

och de var så grymt fint innanför murarna!

så gick vi runt  där oså :)

sen när vi skulle hem for vi förbi ica , hah , och vi hade så sjukt kul där ;-)

rentaxi! :D

men iaf ;) på kvällen så chillade vi bara , tror jag . minns ju inte :O hahah ,


Måndag

Då cyklade vi 1,7 mil till Lummelundagrottan , inte värt det ..

men de var iaf gode så coolt där ;p men inte värt å cykla så långt!

sen 1,7 mil tillbaka oxå :( var lite död efter .

sen när vi kom hem därifrån tog vi det bara lugnt , och om jag minns rätt så for vi in till stan ett tag också .

Sen så gjorde vi it så mycket mer ;>


Tisdag

På morgonen hade vi ' spadag' typ , eftersom vi bara är tjejer så ;D

haha , de var mysigt . sen for vi ut på stan och var där typ hela dan .

eller dom flesta for hem runt fyra-fem (:

sen städade vi , tog det lugnt  o sånt!

osså gick vi och la oss typ jättetidigt ;p


Onsdag / Torsdag

Vi blev väckta klockan fem , och då vare bara å börja packa ihop våra grejer!

vi började cykla mot färjan klockan halv sex , och var framme typ klockan sex , färjan gick sju så .

Och på färjan sov typ alla , haha  :p

och vi var framme i nynäshamn typ runt halv elva , och dåfor vi till stockholm.

vi var där klockan tio i tolv , och gröna lund öppnade tolv så ;D haha .

Så var vi på gröna lund hela dagen , lite drygt men :p

jag åkte då it så mkt , haha ;)

och klockan sex gick bussen hem , och på vägen stannade vi och åt på mcdonalds,fyyyyyyyyyyyyyyfan vad äckligt ;D

men iaf , så efter vi hade åkt från mcdonalds så sov nog alla :p haha .

jag sov då från typ Gävle till Piteå ;) haha .

och vi var framme i älvsbyn typ halv sju , och då for jag då hem och sov (:

sen ringde Fanny å väckte mig runt tolv , och snaaaart kommer hon hit!

Då blire väl å hitta på nå skoj . (:

jaja , laddar upp bilder från gotland senare :-)

nu ska jag fixa mig , pussn!


Av Elvira Carlsson - 10 juni 2011 20:00

Nu jävlar !


Nu far vi och gör Gotland osäkert!

Av Elvira Carlsson - 10 juni 2011 14:20

Rubriken säger allt .

ÄNTLIGEN !

Då har man gått ut åttan !

Det är sjukt , om exakt ett år går vi ut nian ,och 95orna gick ut nian idag?!

Tiden går ju så sjukt fort , nyss gick man typ femman ? Haha :o

Och om två månader går jag i 9D . Det är fan sjukt .

Allt går så jäkla fort :( .


Och om typ fem och en halv timme far jag med bussen till Gotland , shit.

Och på söndag har jag och Frans varit tillsammans i nio månader .

Och om mindre än en månad fyller jag 15 .

Och om två månader och nån vecka så börjar jag nian .

Och om ett jävla år går jag ut grundskolan.

Shiiiit.

ork it :D

nu ska jag fixa klart packningen typ ,

skriver väl innan gotland!

PUSSSSN

Ovido - Quiz & Flashcards