Forever a stone

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Elvira Carlsson - 5 januari 2011 20:03

Hej :-D 

Just nu sitter jag här hos älskling , blir att sova här inatt :D 

Kom hit runt typ fyra-fem nångång :) 

Då såg vi ' Disaster movie ' 

sen gick vi och lagade mat :D 

oså nu sitter vi här :D hehe 


och jag fyller 15 om exakt 6 månader! ;) 

alltså är jag exakt 14&ett halvt år nu (A) 

stoooolt , jag är stor! 


HAHA :D 

älskling är gullig när han spelar gitarr :') 

heh , men skriver mer sen :D puss!


    

      


bild 2 ; äcklig & osminkad , ba så ni vet . . . 


Av Elvira Carlsson - 5 januari 2011 02:08

Hejbloggen!

Nu sitter jag här hos pappa , igen .

Kom hit .. igår blire .

Och for ju till mamma i måndags .

Men orkade inte vara där :-)

Så for hit , men vetit om det blir att fara hem idag då .

Men aja , när jag kom så mötte älskling & Robin mig på busstationen :-D

Sen for vi hem till älskling :)

Och jag & älskling såg filmen ' säg att du älskar mig 'medans Robin spelade xbox , haha .

Men den var typ gode bra :-D

Sen såg vi ' Death race 2' trorja den hette , fattade it så mkt ;)

Sen runt tio fick jag skjuts hem till paaapppa .

Så nu sitter jag här , men ska väl snart sova :)

Så jag orkar upp och vara med älskling imorn :D

Haha , men skriver mer senare! :)

Pussn !


Ovido - Quiz & Flashcards