Forever a stone

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2011 18:58

hejigen :o

sitter här , har precis duschat :)

och funderar på att lägga mig och läsa/vila ett tag :)

fast måst packa ner lite grejer i min veeeska först .

typ smink osånt , det nödvändigaste :-D

haha :)

det blir nog tidigt ikväll , så jag orkar upp imorn ,

fast de kommer jag ändå göra ;);)

haha , men jaja :D

skriver antingen mer sen eller imorgon eller nå sånt :)

puss!


Av Elvira Carlsson - 20 januari 2011 17:21

Hallåja :D

Sitter här .. och lyssnar på musik , HEEEEEEEHE

har just  ätit kyckling ifall nån ville veta :D

har fan ätit det hela dan :o först kyckling&pasta-grej ,

sen kycklingbaguette , sen grillad kyckling :D


och fick just brev .. från .. SSU .

aja :D

och efter skolan så gick jag och solade solarium för första gången i mitt liv faktiskt ;-)

de var najs , fast blev it så värst brun , haha , fast är ganska brun vanligtvis så :)

sen var jag med Vicky en stund , sen var jag på möte .

Och kom hem runt .. fyra :)

Och sen blire att typ .. packa grejer , läsa & typ sova :D

haha :)

blir ju att fara till bäääääby ihelgen! :D

och det äger !

men jaja , skriver väl mer sen ikväll typ :)

puuuuuusssN!

<33333333333333333333333

Ovido - Quiz & Flashcards