Forever a stone

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Elvira Carlsson - 24 januari 2011 17:43

Hejsaaan

Just nu ligger jag här hemma och dör , är sjuk .

Känns som om jag har feber ,  men jag vettefan .

Inte najs iaf ,

men kan berätta om min underbara helg .


Fredag

Tog kvart över tre bussen till luleå , med min Aija!

Sen när vi kom till luleå så var älskling på busstationen och väntade på ossss.

Efter en stund kom Daniel , så åkte vi bil ett tag , sen for jag & baby hem till han .

Och på kvällen såg vi typ bara film , iaf vad jag kommer ihåg .


Lördag

Vi klev typ upp runt tolv trorja ,

duschade , sen for vi till pappa :)

sen när vi hade varit där ett tag så for vi ut på stan och väntade på Aija & Daniel , osså solade jag  , sen hade allt typ stängt , så vi satte oss uti max ,

satt där i typ en timme och väntade .

Och där träffade jag typ Paulina , Johannes, Jennifer , Alex ochmassa typ.

Men de var ju najs , sen kom dom då runt typ .. sex .

Så åkte vi typ bil i ngra timmar , haha

Sen runt typ nio , trorjag , så åkte vi till Frans och såg film .

Och efter filmen for Aija & Daniel ,

och jag & älsk typ ba chillade , såg nån film oså .


Söndag

Vi klev typ upp elva , skulle på gudtjänst men de var ingen  .

Så vi gick typ hem till älskling igen , och chillade .

Sen gick vi typ till dollar , köpte goodis ,

sen när vi kom hem sov vi en stund :-d

Och klockan sex for vi på Kvällsmässa , ist för gudstjänst.

Och sen efter det for vi typ hem och chillade ,

och sen runt typ halv nio ellernå kom Aija & Daniel och hämtade oss .

Så for vi till busstationen , och kvart i nio åkte vi hem igen .

Och det sög .

När jag kom till älvsbyn så kom min kära syster och mötte mig ,

osså gick vi på Shell , sen när vi kom hem fick vi chips av mamma .


Och idag då ,

vaknade typ vanlig tid  ,

mådde inge bra .

Bråkade med maamma , satt och grät , fick psykbryt typ osv .

Och tillslut ringde mamma och sjukanmälde mig .

Har sovit hela dagen  , fast gick upp och åt runt tolv ,

gick och la mig igen  , sen runt tre så väckte mamma mig ,

så for jag på nå möte .

Och nu ligger jag här och mår piss ,

och saknar min älskling nå så jävulskt redan .. 

Det suger .

Men tror jag ska sova ellernåt .

Hejs

 

Du är min andra del , fast den bättre halvan . <3

Ovido - Quiz & Flashcards