Forever a stone

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Elvira Carlsson - 13 januari 2011 16:38

hejsanbloggen......

nu sitter jag här , de e ingekulk:D:D:D:D

jag har tråkigt , blä .

Och imorn ska lilla jag till luleå!

OCH DE BLIR NAJSNAJSNAJSPRICEPÅBURGERKING asssso.

Och då ska jag få träffa min älskling :'))))

förhoppningsvis .. :O

HAHA,  aa , fattar då it vrf jag INTE skulle de :D:D

Jaaja ,

idag har jag då iaf varit på skolan heela dagen .

Känner mig så duktig , varit nästan hela veckan nu! :)

Och idag kommer Kenneth hem från typ .. Wales :O

jag ville ju oxå dit :( men nej ...

fast jag vet dock it ens vars de ligger , men skitsamma:D

Skolan idag gick väl bra antar jag , förutom att jag varit jävulskt förbannad på min mattelärare typ .

För han skickade mig till nån jävla speclärare , sa att jag it ville,  men inte faaan lyssnar han för det . -.-

Ba för att jag ligger typ .. 60 sidor efter typ :O


Men jaja :D

Asså åh , saknar min älskling så helveeetes mycket .

Det är inte kul , inte kul alls .

Men imorn så! :) hihi :D

Borde int behöva gå skola imorn :O

så jobbigt , gå till tio över tre en fredag , det borde fan it ens vara tillåtet :(

Hha ,

Men ikväll ska jag iaf ... typ .. duscha antarjaaag ,

prata med min baaabyyy , sen typ sova trorjaaag .

och äta middag före de dårå .

osånt jävla skit :-D

Men ska typ sluta skriva onödiga grejer och gå härifrån nu :D


Puuuuuuss .

( glömde ju skriva igår;/ så skrivernu)

Fyra månader ( & en dag .)

Det har redan gått fyra hela månader ,

och jag blir bara kärare för varje dag .

Du är så grymt underbar .

Frans Holmgren , jag älskar dig nå så otroligt mycket .

<3

Ovido - Quiz & Flashcards