Forever a stone

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Elvira Carlsson - 19 januari 2011 21:18

where'd you go , i miss you so , seems like it's been forever .


please , come back home .



sitter typ och tänker .

ork itttttt , 

pallar it va här just nu , vill till min älskling .


bara två dagar kvar .

jag älskar dig .



jaja , jag orkkkit , hejs.

Av Elvira Carlsson - 19 januari 2011 16:21

hejsan!

nu sitter jag här , igen då :)

haha , och idag har jag ju varit på skolan ochsånt.

och hade utvecklingssamtal , och för första gången så sa dom barabra grejer!

har ju varit på skolan åtta dar i rad nu , första gången jag har varit på så länge i rad sen jag gick i sexan ;p

HAH :D

men jaja , ska väl dra nu , skriver mer seeenare , lalalpussN


Turtle fence !

Bed intruder song !

Double rainbom song !


HAHA, äälska<3

Ovido - Quiz & Flashcards