Forever a stone

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Elvira Carlsson - 8 oktober 2011 23:06

hejhej.

just nu sitter jag här hos pappa , har jävligt tråkigt,är hungrig,ont i magen,depp och ba wäääääh.

så ja,

då vet ni det.


och imorn blir det älvsbyn,nångång.

vetit riktigt när,men ska iaf vara med Moa ett tag osv .

så blir väl kanske att fara med kvart i nio bussen med Råbin! =D

och skola på måndag,fifan vad jobbigt!

orkar helt seriöst inte med skolan,är så helvetes skolless .

tur att det bara är en vecka kvar,sen prao i två veckor å sen höstlov!!

på praoen blir det å vara i luleå , första veckan på max (<3) och andra veckan vet jag it än. och höstlovet vet jag inte riktigt vars jag ska vara!

men fyfan så skööönt!

aja,nu ska jag fortsätta vara depp,hahah

pussN

saknar gotland så jävla mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards