Forever a stone

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Elvira Carlsson - 16 oktober 2011 22:39

hej,

nu är jag hos pappa ,kom typ hit för en timme sen ellernå

var framme i luleå strax före nio , och såklart går det inga jävla bussar till bergnäset,så var tvungen att gå .. sjukt jobbigt

men jag kom hem iaf!

aja,

hade då askul med Fanny , som vanligt <3

först kolla vi när småbarn spelade handboll , och efter ett tag vart vi less och gick ut och vart bästisar med några ungar ist! sen när vi väntade på att Cissi skulle komma så vart vi utelåsta... men vi smög in i sporthallen när nån som skulle träna gick in , hahah! sen insåg vi att dom typ hade öppnat en annan dörr,menaja.

osså satt vi och kollade när det var massa pojkar som spelade handboll ;)

haha,sen åkte jag in till stan och satt där i typ en halvtimme

och nu är jag äntligen hemma!

snart blir det väl sängen så jag orkar upp imorn :D

kommer bli fett kul på max ;>

men skriver väl mer imorn ellernå :*

pusssN

Av Elvira Carlsson - 16 oktober 2011 16:15

tjublogggggggggggen

just nu sitter jag här i öjebyn hos lilla Fanny :d

igår var jag med Fanny , Angelica & Mattias

och vi hade sjukt kul , haha ;)

å fanny sov hos mig :d

vi vaknade typ elva imorse , och typ fixa oss sen gick vi ut på byyyn

och snart ska vi typ fara nånstans , för fanny ska träna småbarn ... haha

och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra , och klockan åtta åker jag till luleå!

ajaa,skriver mer sen nångång , puussN!


 saknaaaaaaaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards