Forever a stone

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Elvira Carlsson - 19 oktober 2011 22:51

Hejhej,

jsut nu sitter jag här hos pappa igen.

for ju som sagt till älvsbyn igår kväll , och min babe Aija följde med & sov hos mig!

Och imorse klockan åtta for jag mot piteå med mamma,var på bup typ nio-tio

sen dumpade mamma mig i piteå :/

då ringde jag lilla Jesper osså var han med mig ett tag! <3

sen gick han tillbaka till skolan och jag vart ensam igen ,

osså satt jag på stan några timmar & väntade på att jag skulle träffa Jocke.

Men så dog min telefon...

haha ,men som tur så stötte jag på han sen så! :D

vi gjorde typ inget .

sen åkte jag till luleå klockan fyra

och runt åtta ringde alex , och då kom han , Tobbe och nån mer till bergnäset,såvar jag med dom, och kom väl hem för typ en timme sen!

snart blirde iaf sängen :)

och imorn blir de max , sen ska jag väl vara med finfolket antar jag!

men skriver imorn , eller när jag orkar.

puuussssN!


 

I don't know what to do , I think i'm falling for you.


Så jävla lycklig just nu , fast ändå så olycklig.

Ovido - Quiz & Flashcards