Forever a stone

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Elvira Carlsson - 8 oktober 2012 18:31

Hejhej!

Har typ nyss ätit åsådär,och konstigt nog är jag faktiskt jäääätteglad idag!

Allt känns så bra. Ska flytta hem igen. 

Åh vad glad jag äääääär!

Nu ska jag städa upp på mitt rum,hejs!


 

Saknar flickan på bilden goooode så mycket!

Av Elvira Carlsson - 8 oktober 2012 07:23

Klockan är tjugo över sju och jag har just kommit hem..

underbaart!

Varit med Herman å Morgan i några timmmar,var så jävla övertrött så jag skrattade åt allt..

NÄ nu ska jag sova,godnatt världen!

Av Elvira Carlsson - 8 oktober 2012 04:27

 


Hittade en bild där jag ser ut som min mamma,höhö.

Aja,var typ nyss med en söt,vi låg å såg film.Mysigtmysigt

Nu ligger jag här i sängen och funderar på om jag ska orka gå å röka innan jag ska sova?

Jå,tror nog det!

Men skriver väl när jag har nånting intressant att skriva,hej så länge!





Av Elvira Carlsson - 8 oktober 2012 01:30

Du är fan perfekt. Nu vet du.

Ovido - Quiz & Flashcards