Forever a stone

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Elvira Carlsson - 16 oktober 2012 16:12

Just fixat mig,duschat,ätit nudlar,sminkat mig,klätt på mig,klätt av mig,klätt på mig igen osv.

Lite beslutsångest när det gäller kläder.. Vart jeans,Johnny Depp-linne och kofta.

Funkar braa en dag som denna!

Låter bara lite gay,men är typ glad..

Ska mest troligt till stan (om jag får låna pappas busskort),annars får jag väl gå i snön..

Ska träffa min kära vän Victor , var ju ett tag sen man träffa han såå :)

Skriver så onödiga grejer bara för att jag har så jävla tråkigt..och pappa kommer om typ 25 min..

Nä nu kom han!!!!

Heido

Av Elvira Carlsson - 16 oktober 2012 14:04

Nu har snön kommit,åter igen. Fyfaaaaan.

Orkar bara inte leva nu,usch

Jaja!

Fick iaf finbesök inatt,mysigtmysigt.

Nu ska jag fixa mig nå mat,duscha osv. Bär nog in mot stan senare för att träffa lite folk.

Var typ nån vecka sen jag var där så. :)

Men nu ska jag fiiixa,hejs!!


 

Snart ser det ut såhär...ork it.

Av Elvira Carlsson - 16 oktober 2012 03:05

You've got that one thing.

Ovido - Quiz & Flashcards