Forever a stone

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Elvira Carlsson - 11 oktober 2012 21:35

Känns hemskt att veta att man bara förstör allt heeeela tiden.

Åh,orkar inte ens med mig själv.

Jaja,imorgon blir det möte med skolan igen.Kul ens.

Orkar bara inte,hejdå.

Av Elvira Carlsson - 11 oktober 2012 13:05

Nu är Yeahyeah tillbaka i luleå.Höhö

Aja,vaknade typ för ett tag sen,sovit så jävla dåligt inatt. Somnade typ sju-halv åtta igårkväll..

Vaknade första gången runt halv fyra,låg å smsa lite(vilket jag inte kommer ihåg),

sen vaknade jag runt åtta osv..

Drömde värsta jävla drömmen..Typ att ena sekunden var min klockan kvart i sen helt plötsligt kvart över,svårt att förklara men det var värsta jävla cpdrömmen..

Menmen , idag blir det att diska..vara med Jenniföööör och sen tvätta..

Kan inte tvätta så får väl se hur det går!

Nämen om jag skulle gå å fixa nå att äta kanskeeee,håller typ på att svälta ihjäl. :(

Jaja,skriver väl när jag har nå intressant att skriva.

Heeeeejs!


 

Hahahah åh,älskar att vi är så söta..ellernååå

Ovido - Quiz & Flashcards