Forever a stone

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Elvira Carlsson - 29 oktober 2012 20:12

Hejhej bloooooggggen!

Sitter här och lyssnar musik,osv.

Har inte ett piss att göra,så funderar på att sova. Kommer dock inte gå så bra med tanke på att jag vaknade runt fem idag. :-)

Vaknade av att pappi kom hem,och märkte att min syster spammat sönder mig,så ringde henne.

Var ju kanske liiite arg när jag ringde hon,mitt morgonhumör är ju inte det bästa :$

Sen kom hon förbi med min älskade plattång som har varit sjukt saknad,och en av mina tröjor!

Efter det åt vi,och sen dess har jag inte gjort nånting alls.

Imorgon blir det då stan med Josse å Ida,ska kolla på nå halloweenkostym :)

Och på onsdag blire förhoppningsvis partyyy :)

Sen torsdag kommer lillebror hit!

Ja,har väl inte så jättemycket mer att skriva,så hejs så länge!


Av Elvira Carlsson - 29 oktober 2012 04:13

Suttit och lyssnat på samma låtar i typ tre timmar,först var det tre olika.

Sen barka det,har nu lyssnat på samma låt i en timme,så ful.

Och börjar bli trött,och hungrig igen...

Men blir nog en rök och sängen snaaart!

HEJS

Av Elvira Carlsson - 29 oktober 2012 02:31

Ångest.

Du hade förstått,det vet jag.

Men jag förstår det inte själv,hur jag kunde göra ett så stort misstag.

Fanå,förlåt. Vi saknar och älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards