Forever a stone

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Elvira Carlsson - 13 oktober 2012 21:08

Märkte att jag var liiite emo då jag skrev förra inlägget..Men det löste sig tillslut ;-)

Skippade mötet igår,mådde så sjukt illa på morgonen..

Vaknade kring fyra på eftermiddagen av att Jennie och Jennifer kom och våldgästa mig.

Vi chillade bara hela dagen,fram tills kvälleeen.

Var ut en sväng,sen ringde några och då gick vi hem och fick finbesök. Fast dom drog efter typ en kvart..

Sen kom Jennie och nån random snubbe hit,sen kom Robin å nån annan random.

Gode trevligt hade vi då iaf :-)

Idag vaknade jag då typ klockan sex,så har ba varit vaken i tre timmar,haha..

Har hunnit städa,äta,sitta här och varit med flickorna en sväääng!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,hoppas väl på å få nå finbesök,hade ju som varit myysigt.

Så om nån gullig läser det här är det bara å höra av errrr!

Nämen nu har jag typ inge mer att skriva,så skriver sen nångång!



 


I have always been in love with you,but you are unable to see that.

Ovido - Quiz & Flashcards