Forever a stone

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Elvira Carlsson - 2 november 2012 22:56

Detta har nog varit den mest händelselösa dagen på riktigt länge.

Har seriöst inte gjort ett piss idag,och kommer nog inte göra ett piss heller.

Less på allt,speciellt mig själv. Arg,besviken,ledsen,ångest.

Osså vill jag till älvsbyn,saknar min familj.

Känns som att jag träffar dom alldeles för lite,vilket jag kanske gör..Har typ inte träffat min lillebror på snart två månader.

Jaja,ska sluta va depp å gå å va social med min andra lillebror,hejs.


 

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Av Elvira Carlsson - 2 november 2012 15:25

Hejhej,

vaknade för typ 45 minuter sen i panik,lät som att jorden skulle gå under,sen insåg jag att det var tven..

Sen åt jag bullens korv,höhö. Och nu sitter jag här. Funderar på å gå och lägga mig å sova ett tag till ;D

Somnade typ runt fem-sex imorse,standard..

Nämen nu ska jag gå och göra nå kul :D HEJSSVEJS


 

Jag och några från min klass för sisådär två år sen :)))

Av Elvira Carlsson - 2 november 2012 03:04

Är med Jennifer å Nathalie,dom ser film å jag sitter här.

Vill helst bara sov,men näää går ju fan inte.

Men idag har det då inte hänt speciellt mycket,eller igår blir det.

Varit med Jennifer,for till gäddvik en sväng sen bara fixat å donat.

Nämen ska göra nå annat nu,heeejs

Ovido - Quiz & Flashcards