Forever a stone

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Elvira Carlsson - 26 november 2012 20:45

Äntligen,imorgon blir det bio för första gången sen typ maj,och gissa vad jag ska se?

Jo,Breaking Dawn Part 2. Så jävla underbart! Och Jennie följer med,blir sjuuukt bra!

Är gode så taggad,älskar Twilight. Läst alla böcker och NU,ÄNTLIGEN ska jag få se sista.

Taggad så ini helveeete.

Och just nu ska jag gå och se two and a half men. Så jag skriver när jag har nå roligt att skriva,höööörs!

Av Elvira Carlsson - 26 november 2012 13:50

Dag 5 - Mina största misstag.


Har väl gjort många misstag. Att jag inte flyttade till luleå för flera år sen då jag mådde som dåligast utan stannade kvar i Älvsbyn ända fram tills det här året,att jag litat på fel personer,att jag legat med 'för många',att jag bråkat om meningslösa grejer med folk jag verkligen bryr mig om,slutat prata med mina gamla kompisar osv.

Men mitt största misstag är min abort som jag tvingades till att göra,att jag lät någon tvinga mig ångrar jag. Sen ångrar jag ju själva aborten också,såklart.

Av Elvira Carlsson - 26 november 2012 13:41

Märkte att jag inte skrivit sen i torsdags :o

Helgen spenderades med Jennie och träffade också lite annat fint folk. Sneade gode hårt både fredag och lördag,ska nog sluta dricka,slutar aldrig bra.

Förutom det så har helgen vart gode bra,vi fetade typ ihjäl oss,vet inte hur mycket godis åsånt vi åt ihelgen..

Och nu väntar jag på att pappi ska komma hem med mat,höhö.

Är hungrig som ett jävla cp,gaaaah :(

Men orkar inte skriva nå mer,hejs :-D


 

Syster,kusin och jaaaaag


Ovido - Quiz & Flashcards