Forever a stone

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Elvira Carlsson - 15 november 2012 20:50

 


 

1.Jag älskar verkligen att läsa,det är nog det bästa som finns.

2.Jag har svårt att lita på folk,och litar bara riktigt på två personer.

3.Jag har väldigt lätt att få känslor för killar,vilket kan vara gaaanska jobbigt.

4.Jag är lite sockerberoende.

5.Jag kan aldrig sova på nätterna,och då slutar det oftast med att jag inte far på skolan.

6.Jag har en jättestor crush på Johnny Depp,vart förälskad i han när jag var 10 och min syster visade första POTC.

7.Jag har jättelätt att gråta,och gråter nästan hela tiden.

8.Jag är jätte nålrädd men har ändå piercat mig rätt mycket,har dock tagit bort alla förutom i naveln.

9.Jag HATAR sport.

10.Jag har nog världens sämsta humor,och kan sitta å skratta åt mig själv hur länge som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards