Forever a stone

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Elvira Carlsson - 4 november 2012 06:08

Ännu en sömnlös natt,men det gör inte mig nånting alls!

Jag är glad ändå. För stunden iallfall. Nu ska jag försöka sova,heido.

Av Elvira Carlsson - 4 november 2012 01:49

Tror jag nyss nös så högt så hela jävla stengatan vaknade,kändes nästan så.

Annars då? Jo,jag sitter här i min ensamhet och väntar på bättre tider ( alltså Jennie :PpP)

Nämen,hon hittar väl hem hoppas jag. Så jag slipper sitta här hela jävla natten forever alone</3

Mmmmm,har inte så jävla mycket å skriva,kan väl ladda upp nån fin bild som ni får njuta av,nu när jag äääntligen tömt kameran på pappas data!!


     

   

Dom två första bilderna var jag ju inte speciellt nykter på som ni kanske ser..

Sen två bilder på min snygga bästavän som jag saknar sååååhär mycket!

Och tillsist en bild på mig,man hade ju gode tråkigt i skellehell. :Ppp

Ovido - Quiz & Flashcards