Forever a stone

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Elvira Carlsson - 8 november 2012 13:46

Kom typ nyss hem från skolan,fick sluta lite tidigare. Gode så skönt :)

Har ju som sagt varit på skolan idag,yäää. Sovit typ sådär en timme inatt,standard liksom.

Har väl inga speciella planer för idag. Enda jag vet är att jag ska se Eclipse ikväll.

Kanske läsa lite Harry Potter också? Hade ingenting att göra på skolan så min lärare sa att dom hade nå böcker i klassrummet,då hittade jag min älskade Harry potter. Blir sjätte gången jag läser dom nu. Kärlek.

Och nu vart jag arg. Slut tid på min spotify,min pappas och min systers. Faaaaan.

Tänkte också bara tillägga att jag alltid blir lika förvånad när jag träffar folk jag känner på min skola,speciellt folk från Älvsbyn. Egentligen inget att bli förvånad över med tanke på att dom flesta går i luleå men ändå..

Nä,nu ska jag gå och röka sen toa osvosvosvosv.

Herråååå.


 

Nog äre standard i vistträsk.

Ovido - Quiz & Flashcards