Forever a stone

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Rubrik saknas

Av Elvira Carlsson - 29 augusti 2010 23:08

asså fan , fick typ värsta säret  idag , och bröt ihop .


för all jävla skit som har hänt dom senaste dagarna .


seriöst , jag är tp less .


less på Älvsbyn ,
less på alla här ,
less på alla falska vänner ,
less på jävlat allt nu ,


osså är jag sjuk , har tp feber , känns de som .
vilket suger .



fast helgen har varit najs typ ;p
varit i Luleå igen , och de var .. najs ;) hhah .


och nästa helg blire väl Luleå igen m izze <3


och det blir najs :D trorja ,


men iaf , just nu så mår jag P I S S .


förutom att jag är sjuk , och att ja har värsta ångesten typ ..
så är väl de gode bra :D antarja .


meeeeen aja:D


hade ba lust å skrivaaaaa nå (A)

 
 
elisesandberg

elisesandberg

1 september 2010 14:40

tror det är så i dom flesta städerna tyvärr,
man får typ lära sig och leva med det ;)

http://elisesandberg.bloggplatsen.se

Elvira Carlsson

1 september 2010 14:41

jao

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards