Forever a stone

Alla inlägg den 12 september 2010

<3

Av Elvira Carlsson - 12 september 2010 22:56

    sakna <3

Av Elvira Carlsson - 12 september 2010 19:55

tjaaaaaaaah

just nu sitter ja här och drygar .


ska berätta om min braiga helg :D hahah ;)


FREDAG

var hemma från skolan för att jag mådde piss , sen var jag typ med Moa ett tag , och vi såg idol och chilla typ :)


LÖRDAG

var typ först med IzzE ett tag , sen gick vi till busstationen och väntade på att Frans skulle komma ;D där träffade vi Moa , Leif , Anton , Nicko & Andreas . Så vi typ var med dom ;p sen gick vi typ runt på byn ett tag , sen for jag , IzzE & Frans hem till mig och såg film oså ;) osså somnade vi typ runt halv sex (a) haha ;)


SÖNDAG

vaknade typ runt åtta :o fast somnade tp om och vaknade runt tio xD sen runt halv ett försökte jag & Frans få upp IzzE , men de gick it så bra -.-sen när hon äntligen klev upp så satte vi oss och såg idol ett tag :) sen kom IzzE's farsa och skjutsade ut mig , IzzE , Frans & Eve på byn , fast IzzE var tvungen att gå hem ;/  för hon skulle hem te umeå .. men iaf så var vi tp på byn med Moa , Anton , Leif och Nicko . Sen for Frans hem :o inte kul .. men aa , sen var jag tp med dom dära mupparna ett tag :D vi var tp ute .. sen gick vi hem till Anton och tittade på hans fiiiiiina spindlar :( buhu , sen drog vi och åt piiiiizza på okey! och jag tp mådde aaaaaaasdåligt efter de , så vi gick te Leken där mamma var och dansa , osså väntade jag på att hon skulle skjutsa hem mig och Eve , sen har ja typ it gjort ett piss . FAST NU ÄR JA MED CISSI!<3


btw , jag träffade Fanny idag! <3333333 wiiie :dd


aa , och imorn blire skola (y'-.- m,

men aaja , skriver mer sen nångång :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Ovido - Quiz & Flashcards