Forever a stone

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elvira Carlsson - 15 september 2010 21:48


hahah , vet att ja tp ba har gamla bilder , går tp it ladda upp -.-


men aa , tyckte de behövdes lite bilder ;D hihi ;)

Av Elvira Carlsson - 15 september 2010 21:35

tjatja bloggen!


just nu sitter ja ba här & musikar :D hehe

The Killers - Romeo and juliet <3


så jävla grym låt asså!

fast väcker dock inte så bra minnen , menmen , den är ändå grym!


aja , idag har ja då it gjort så mke ,

varit på skolan  ,sen typ åkte ja runt på byn med maamma ett tag .

sen har ja ba varit hemma , och tp drygat .

kul liv man har .

elr såiiinte ,

och imorn har vi F-dag -.- asså friluftsdag med typ saker som börjar på F -.-

jag måste ha fotvandring , vet fan it om jag ens orkar fa imorn isf ;s

typ gå flera mil ? EH , ALDRIG!


men iaf , så efter de ska jag väl typ .. göra samma som vanligt,  dryga ihjäl .

som sagt , kulliv.se tyyyyp .

jag vill tp ha heelg , NU! :(

då ska jag fara nånstans , orkar it vara i Älvsbyn :o speciellt it på helgerna -.-

typ it en enda levande varelse ute efter klockan tio?

HAHA , kul typ?

funderar på att dra te Luuuleå elrnååå <3


HAHA , kul fakta , i know :D

men ajaa , skriver mer sen elrnååå


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


Av Elvira Carlsson - 15 september 2010 21:34

När jag gråter, torkar jag tårarna.


När jag ramlar, kliver jag upp igen.


När jag blir sviken, går jag vidare.


När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.


Men om jag förlorar dig, får tårarana rinna.


Då kliver jag inte upp igen.


Då går jag inte vidare.


Då får mitt liv rasa.

Ovido - Quiz & Flashcards