Forever a stone

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Elvira Carlsson - 14 september 2010 23:29

chaaaacha ;D


haha , just nu sitter jahär och typ soomnar :( jag är seriöst aasjävlatrött.

men ork it gå och lägga mig än:]


aaja , idag har ja iaf .. varit på skolan .. otroligt nog .

och efter de så har ja tp it gjort nå , satt och pratade med Olivia , Oscar och Hanna ett tag efter vi hade slutat , sen gick jag hem och tp dryyyga :D

och imorn så ska ja it göra nååå , förutom skola då -.- haha :D

ska tp va med Vicky & CIssi trorja :) (y'


HAHAHA , jag har tp inget liv :(:( seriöst ..

jag sitter och nöter disneymusik(a) HAHAH


'' MEN BLIR DOM KÄRA , KRYMPER FAKTISKT NU VÅR TRIO NER TILL TVÅ . ÅH!''



HAHAHAHAHAHA , kärlek assssså<3!



meen aja , ork it skriva nå mer ,

skriver mer imorn elrnå ;)


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


Av Elvira Carlsson - 14 september 2010 19:23

12/9-10


älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards