Forever a stone

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Elvira Carlsson - 20 september 2010 20:53

hejjjj ,

skrev ju tp it nå tidigare , så skriver lite nu :)

idag har jag tp it gjort så mke , skola oså .

sen var jag med vicky , vi var tp på byn ett tag , sen for vi hem till mig och lagade mat (y)

makaroner och köttbullar , och vicky den dumma ungen gjorde köttbullar med grönsaksbuljong! xD HAHAHAHA 

de var inte gott assssså! :o haha , sen for vi typ ut och fota lite med Eve :)

sen drog hon hem , så jag gick tp hem och sen for jag och handlade på ica med mami (y)

för jag måste ha mat o massa till imorn , paddlingen :(

kul attt jag ens kmr få paddla -.- har glömt lämna in en lapp , så jag måst gå ist , KULLIV! fastne  -.-


men iafffff , just nu sitter ja då här och käkar mig fet på godis :)

och lyssnar på tp världens bästa låt, hih :D


men ork it skriva nå mer , skriver väl när ja kmr hem på onsdag:(

aaaja ,


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


Av Elvira Carlsson - 20 september 2010 17:19

hejhej ,

just nu är jag med vickystor!:D

vi ska tp dra ut nu innan hon dör :)


puuuuuuuuuuuussn;*/ec

Ovido - Quiz & Flashcards