Forever a stone

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Elvira Carlsson - 16 september 2010 21:49

haha nämen chacha,,


nu sitter jag, evelinacarlsson, här med bloggens ägare, elviiracarlsson, och gästbloggar ;D

fixade nyss ny design till hon :)<33

har för tillfället ingen blogg, men kanske blir www.ganskakul.blogg.se igen :3


  

evliira och evelina carlsson<3

Av Elvira Carlsson - 16 september 2010 20:09

chachaablööööggen;D

just nu sitter ja här & drygar, jag har inget liiiiv asssså! ;o

hihi (a)


ehjoooo . kul liiv ,


ASSSÅ guh .

Av Elvira Carlsson - 16 september 2010 17:01

vet att min blogg ser lite sär ut just nu , men ska försöka få min kära syster att fixa en ny header åt mig :-D

Av Elvira Carlsson - 16 september 2010 16:46

hejhej :)

just nu sitter ja här & tp dryyygar :o är tp fett hungrig :(

men ork it äta nå  , finns tp it nå att äta :o jag vill ha hambuuurgaree :(


haha , men iaf ,

idag har ja it gjort så mke , skola .. -.-

vi typ hade tre vanliga lektioner , sen F-dag ,

jag fick ha foto ändå (a) höhö

de var typ gode kul ;p fast de började regna, inte najjjjs!


och sen var vi tvungen att tp sitta och limma past alla bilder på nå jävla papper , fast de var it så jobbigt ;) haha

och typ Olivia sa värsta fula saken på no;n ! HAHAHAHA , jag typ dog xD

det var nån som hade skrivit lite av texten från låten ' Utan dina andetag ' med Kent , och typ Olivia sa till Andreas , våran nolärare ,

'' Är det du som har skrivit det här? ''


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


HAHHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAHAHA


HAH

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA


HAH


seriöst , jag och Hanna typ satt och garvade sönder xDDDD HAHAHAH , fyfan xD

det var roligare dåå(a) hahah


men ork it skriva nå mer nu , :)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Ovido - Quiz & Flashcards