Forever a stone

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Elvira Carlsson - 22 september 2010 20:04

tjaaaaah!

nu är jag då hemma från skogen :D h3h3h

de var tp ändå gode kul .. fast it att paddla .

fick paddla till slut -.- de sög .

men aa , resten var tp ganska kul :) fast dedär ''äventyret'' var ba faail .

HAHAHA :D

osså vare asjävlakallt i tältet när vi skulle sova :(

jag somnade tp elva , sen vaknade jag tre för att dom levde om asmke i det andra tältet -.- dom satt och sjöng waka waka -.-

sen kunde ja it somna förren tp fyra :( osså vaknade jag tjugo i sju , för då började tp alla andra oxå vakna , fast de spela it så stor roll , för vi skulle ändå upp halv åtta ;p

men aa , sen har ja it gjort så mke , kom hem runt fem , duschade ,

sen for jag och dansade streetdance! Det var ganska kul :)

men ork it skriva nå mer , ska feta mig på godis nuu!


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Ovido - Quiz & Flashcards