Forever a stone

Alla inlägg under januari 2011

Av Elvira Carlsson - 11 januari 2011 20:52

HEEEEJ

Just nu sitter jag här , fryser & har huvudvärk . :(

Idag har jag .. varit på skolan :D

Slutade tjugo över elva , så följde med Vicky till Kb ,

och satt där tills .. halv sex typ :)

Vi gjorde typ it så mkt ;D

Sen när jag kom hem så åt vi osvvvv

Efter de gick jag och vila , för jag hade så jääääfla ont i mitt huvud .

Och nu sitter jag här . :)

Och imorn blire skola odeeeee , lalal .

Ork it skriva mer .

PuuuusNNNN


Av Elvira Carlsson - 10 januari 2011 19:34

Hejsan alla .

HAHA ,

Just nu sitter jag här och typ dör , för jag har jävligt tråkigt .

Det suger .

Idag har jag varit på skolan :( .

Sen gick jag runt lite med Aija på byn , tills hon for hem till Vidsel :/

Då gick jag till Ica , pratade med mamma , köpte choklad .

Efter de gick jag till bibblan , satt där och läste en stund .

Och lånade boken ' Pojken som kallades Det ''

Så jävla bra den är!

Har läst den minst typ tio gånger :-D

Men den är såå sjukt bra .


Och sen blire väl typ att fortsätta läsa :)

Osså har jag och min syster faktiskt gjort tacos idag! :D


Haha :)

Men nu ska jag dra , puss!


Av Elvira Carlsson - 9 januari 2011 14:06

Hejblooooggen .

sitter här hos mamma nu , det suger .


Men aja , har typ it gjort nå idag , och ska typ snart ut på byn med Jesse typ .

Om han orkar -.- :D

Osså ska jag typ va med Cissi sen i think :)

Och jag saknar min älskling redan , och he suger .

Och på onsdag äre den tolfte :')

Hhee :D


jaj , ork it skriva mer .

Pussssn

fin bild från förra året nångång .


Av Elvira Carlsson - 9 januari 2011 01:04

HAHA , less jag blir .


Vad fan är ditt problem människa ?

Jag har inte gjort dig nå . Så sluta för i helvete skriva då .

Jag känner inte dig

Vill inte känna dig heller .

Fyfan :)

Och seriöst , väx upp :)

Du är bara patetisk :D


Jaja , nu ska jag väl typ sova , ska upp nio .

Bussen till hålan går elva .


Godnatt bloggen !

Av Elvira Carlsson - 8 januari 2011 17:48

hejsan :D 


nu sitter jag här hos älskling och har precis kommit in :)

våran dag såg ut såhär ungefär : 


Älskling gav mig frukost på sängen typ .. halv två :') 

Sen myste vi lite typ :)

Sen klev vi upp , for ut och körde skoter ;) 

Vi åkte till Willys och köpte godis , hehe . 

Sen när vi kom hem så åt vi lite , sen gick vi till konsum och handlade :)

Och kom typ just in :D 

Och nu ska vi typ .. duscha trorjag :)

Sen ska vi laga mat osv :D 

Sen ska jag hem till pappa ;/ och imorn blire byn . 

He sugerrrr , 


men jaja , skriver mera senare :) 

pussn! 


   

   


Av Elvira Carlsson - 7 januari 2011 17:35

tjuubloggen ,

nu sitter jag här hos älskling , som vanligt då :-) 

vi har precis gjort en bloggheader :D hahah , som ni kanske ser :)

och nu ska vi sova , för jag är tröött :(


pussn :D 

Av Elvira Carlsson - 7 januari 2011 02:29

japp , så var det över .

fyfan , falska människa .

du kan dra åt helvete .


du fick mig ner på botten , åter igen .

men det här var fan sista jävla gången , kom fan inte tillbaka , som du vanligtvis gör , den här gången fick jag fan nog .

Du behöver aldrig höra av dig till mig igen .

Aldrig jävla nånsin .


Och jag fattar egentligen inte varför du började såhär .

Att jag ljög för dig ?

Hela sommaren ? Vad FAN vet du om det ?

Sommaren var den bästa tiden i mitt liv .

Fast jag visste hur du var så gav jag dig ändå en chans .

Det ångrar jag då nu .

Men jag säger inte att sommaren inte var bra , för det var den .

Men jag hoppas då dina ' normala vänner ' (elr hure nu var ) nångång kommer inse hur du egentligen är .

Väx upp .


Men jaja , skiter då i dehär , i dig , i  allt nu .

Orkar inte längre , så less på falska jävla människor .

Som man verkligen trodde man kände ..

Men folk förändras , så äre . 



 

hejdå .     

Av Elvira Carlsson - 6 januari 2011 23:52

hejsansvejsan i lingonskogen!


just nu sitter jag här hos paaappi ,

kom typ hem för .. en timme sen? :)

sov ju hos älskling i natt :D

och idag så har vi ..

vi klev upp typ två (A)

såg film , gick och duschade osv :D

sen var vi med hans kompis Jesper ,

vi gick till iiica :)

sen såg vi Dead silence , höll på att garva sönder xd

för hajna Jesper satt och sa aslejda grejer :o

haha , men iaf :D

efter det så satt vi i älsklings rum ett tag , typ spelade gitarr ;))

haha :D

sen fick jag skjuts hem runt typ halv elva nåsånt :)

och imorn blire väl typ att va med älskling elrnå :D hahah :)

men aja , har it så mkt mer att skriva så skriver mer sen :D

pussn!

Ovido - Quiz & Flashcards