Forever a stone

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elvira Carlsson - 2 oktober 2011 00:03

Tidsfördriv.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Fanny !
Vad gjorde du kl 08 i morse?: sov ;)
Vad gjorde du för 15 min sedan?: satt här
Det sista du sa högt?: vet faktiskt inte :p
Det senaste någon sa till dig: vetit xd
Vad har du druckit idag? massa
Vad var det senaste du åt? godis :d
Vad var det senaste du köpte? candyyyy
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt.....
Godaste glassmaken? it veetja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo,det gör jag
Sover du tungt? aaa
Drömmer du mardrömmar? ibland,men inte ofta.
trivs du med ditt jobb? har inget jobb -.-
favoritklädsel? mjukiskläder
Favoritlåt just nu? veronica maggio - inga kläder & maroon 5 - Moves like jagger!
vad ser du om du tittar till höger? en dator
Vad gör dig glad just nu? inget
Vad ska du göra härnäst? sova,nejmen ,it vetja
Höger eller vänsterhänt? höger !
Humör just nu? trötttt
Favoritgodis? salta och sura grejer
Kläder just nu? mjukisbyxor,underkläder,linne&kofta
Sommarplaner? chilla
Hur många kuddar sover du med? typ 5 xD
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? mina vänner & familj osvosv
Är du kittlig? njae
Stjärntecken? kräfta
Stökigt el välstädat? stökigt
Vad längtar du mest efter just nu? vetint , inget speciellt :p

Av Elvira Carlsson - 1 oktober 2011 18:06

hejhej,

just nu sitter jag här hemma , har typ precis kommit hem

var ute med Fanny på byn oså.

vi gjorde it så mkt,haha.

aja,ikv blire bara å ta det lugnt antar jag .

finns typ inget att göra , och imorn blir det kanske å vara med Fanny igen :D

aja,skriver mer sen nångång ;)


 

saknar mitt röda hår . :(

Ovido - Quiz & Flashcards