Forever a stone

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Come a little closer to me.

Av Elvira Carlsson - 29 oktober 2012 20:12

Hejhej bloooooggggen!

Sitter här och lyssnar musik,osv.

Har inte ett piss att göra,så funderar på att sova. Kommer dock inte gå så bra med tanke på att jag vaknade runt fem idag. :-)

Vaknade av att pappi kom hem,och märkte att min syster spammat sönder mig,så ringde henne.

Var ju kanske liiite arg när jag ringde hon,mitt morgonhumör är ju inte det bästa :$

Sen kom hon förbi med min älskade plattång som har varit sjukt saknad,och en av mina tröjor!

Efter det åt vi,och sen dess har jag inte gjort nånting alls.

Imorgon blir det då stan med Josse å Ida,ska kolla på nå halloweenkostym :)

Och på onsdag blire förhoppningsvis partyyy :)

Sen torsdag kommer lillebror hit!

Ja,har väl inte så jättemycket mer att skriva,så hejs så länge!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards