Forever a stone

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

right now i wish you were here

Av Elvira Carlsson - 31 oktober 2012 04:02

Hatar hösten,så jävla deprimerande.

Känns som att jag gråter hela tiden,och tänker lite för mycket på vissa grejer.

Aborten,döden,utseende,kärlek,svek.

Känns som att jag inte duger,inte räcker till. Jag är för fet,för ful,för slampig,för äcklig.

Hatar också att vara kär,det är underbart för stunden men vet att det bara kommer sluta dåligt.

Sen vill jag kunna sova också,känner att jag kommer sumpa skolan åter igen pga mina jävla sömnproblem.

Och att alla tycker jag är dryg,jag förstår dom. Jag är så jävla gring och less hela tiden,förlåt.

Bara så sjukt less på mig själv just nu. Trycker bara ner mig själv hela jävla tiden.

Jävla ångest över allting också. Varför gjorde jag abort just den tidpunkten som jag gjorde? Varför vart jag ens gravid? Hur kunde jag låta nån ta ett så dumt beslut åt mig? Varför dör folk bara sådära? Varför lämnar alla bara mig här? Varför har jag aldrig ork till nånting? Varför är jag inte lika fin som alla andra? Varför är jag inte som alla andra? Varför är inte jag perfekt,inte ens på mitt egna lilla sätt? Varför duger jag inte som jag är? Varför är jag bara allas andrahandsval?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards