Forever a stone

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

dag 5

Av Elvira Carlsson - 26 november 2012 13:50

Dag 5 - Mina största misstag.


Har väl gjort många misstag. Att jag inte flyttade till luleå för flera år sen då jag mådde som dåligast utan stannade kvar i Älvsbyn ända fram tills det här året,att jag litat på fel personer,att jag legat med 'för många',att jag bråkat om meningslösa grejer med folk jag verkligen bryr mig om,slutat prata med mina gamla kompisar osv.

Men mitt största misstag är min abort som jag tvingades till att göra,att jag lät någon tvinga mig ångrar jag. Sen ångrar jag ju själva aborten också,såklart.

 
 
Ingen bild

Anonym

3 december 2012 15:58

Hur långt gången var du när du gjorde abort? Tänk så här, du gjorde barnet i slutändan en tjänst.. Man ska inte ha för brottom med att skaffa barn, vänta tills du kan ge ditt barn nånting. Att ha en mamma med utbildning, jobb och stadigt förhållande förtjänar dom väl ändå? Hur kul är de att måsta bo med mamma och pappa med ett barn? De var mycket moget av dig att göra abort! Sen finns de preventivmedel av en anledning, att slippa gå igenom en fruktansvärd abort.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards